Wednesday, April 23, 2008

::Ntah Pa Pe Jer::

Bizi!!
xsempat nak update blog nih...
minggu lps mak aku datang...ader kursus..
baru jer balik sabtu lps... seminggu ler aku makan pree...hahaha...
kejam kan aku nih??tp nak uat cane,mak aku byk duit dari aku... hehehe....
adik aku dok pujuk mak aku belikan die psp...mcm2 la die janji..Blaja rerajin la..mcm2 la...
tp mak aku ckp nanti la...hahaha padan muke...
mak aku suh aku survey kat sini..da tentu2 kat sini lagi murah...
aku seno nye mmg nak beli kat sini sbb buleh aku main dulu...muahahaha :-p
semalam baru gi Seremban ngan pegawai 2 orang...kitaorang g jumpe ngan pegawai Jbtn Pelajaran N9 pastu g Mjls Perbandaran Seremban...jumpe dorang sume pasai nak buat prog untuk student kat sane...tp aku terkezut gak tetibe kene g gak...ghase cam org beso lak dah...hahaha...
aku paling suke jadik urusetia utk prog tuh...
dpt jejalan....release tensen....
ntah pape jer aku nih....
babai.....

No comments: