Monday, May 12, 2008

::Hepi Mothers Day::






sikijap mase berjalan...da tengah bulan 5...

semalam MOTHERS DAY....


HEPI MOTHERS DAY TO ALL MOM!!


aku ucap ngan sms pastu aku video call kat mak aku..

dalam sms mcm2 aku ucap...lau nanti anak aku anta camtu kat aku,

buleh mengalir air mate..hehehe....

tapi yang spoil nyer,bile aku buat video call langsung xterkeluar ape aku nak ckp...

aduiiii....jiwa kacau betol!
tp janji aku da ucap..tol x?huhuhu
--------------------------------
9.5.2008 besday rummate aku...pakwe die belikan kek dari Resepi Rahsie...huhuhu

time pakwe die anta kek tu, die letak sekali resit..cam nak suh ganti jerk...hahaha

kitaorang ckp kat die," pakwe ko tu nak bagitau rege kek tu sebab ko beli kat die kek kat Bakers Cottage jer..."die gelak jer...huhuhu

pe pe Pon,

HEPI BIRTHDAY RAFIDAH Jalan Da!! :-P

No comments: