Wednesday, August 27, 2008

::FireWork @ Putrajaya 2008::

Hari Rabu ari tu (20.08.2008), aku & 2 Owang housemate aku gi PICC semate2 nak tengok bunga api a.k.a. firework dalam bahase omputehnyer..disebabkan x-cited nak tengok bunge api, housemate aku yg digelar mak boyot pon ikut skali..kitaorang kuar umah lepas jer solat maghrib untuk elakkan dari jam..tp bile sampai kat parking berdekatan PICC,da penuh da..tinggal skit jer space..so, terpakse parking jauh sket..sian kat mak boyot...hehehe...

mak boyot

tunggu punyer tunggu,pukul 10 lebih baru start...(korang bayangkan lame mane aku tunggu??)tapi xper la, becoz persembahan mlm tu xsilap aku dari Spain kot xkurang hebat la berbanding M'sia ngan China...
Antara gambar-gambar yang sempat aku snap time tu...banyak lagi senonyer..tp xkan la nak upload sume kot..nanti aku sumbat la Flick aku..layannnn....









No comments: